utorak, 23. ožujka 2010.

Essence lakovi






Neki dan sam ušla u Muller u namjeri da kupim jedan artikl, na kraju se ta brojka utrostučila. Među ta 3 artikla bila su i 2 laka za nokte. Jedan sam najviše kupila jer je bio na akciji (9,90 kn) i boja je bila neobična a drugi jer sam poludila u zadnje vrijeme za plavom bojom!
Iako mi nisu prvi Essencovi lakovi, ugodno su me iznenadili svojom trajnošću. Naime, isti recept koristim za sve lakove (bazni,zatim 2 sloja željene boje i završni sloj prozirnog laka), no prvi puta da mi se desilo da mi lak izgleda isto nakon 5 dana kao i onog trenutka kad sam ga nanjela. Ovaj put sam se malo i igrala sa štambljima (skoro pa su mi slike uspjele! lol) i napravila kombinaciju ova 2 laka!
Lakovi su: multi dimension 3 in 1 polish, xxxl shine; 46 INSIDER (boja koja paše na sve odjevne kombinacije i u sva godišnja doba, te predivno izgleda i nakon samo jednog sloja) i color & go; 24 UNDERWATER (pomalo električno plavi, odličan za ljeto za do tada super za detalje, cijena 11,90kn).

Nema komentara:

Objavi komentar