petak, 19. ožujka 2010.

E.L.F.






Stigao je E.L.F.!!!!!!!!!
Točnije moja 141 Piece Master Makeup Collection! Konačno!

E.L.F. je Američka make up marka koja ne ulaže u skupu ambalažu i reklame pa su joj stoga cijene puno jeftinije nego ostalih marki. Iako mi u Hrvatskoj ne možemo naručivati iz Amerike već iz UK (cijene su naravno više i u funtama) imala sam sreće pa sam preko prijatelja uspjela naručiti iz Amerike. Tako sam za samo 40 $ dobila 141 Piece Master Makeup Collection! Već sam ju isprobala i samo riječi hvale imam. U biti paleta je skoro pa odlična. Kažem skoro jer ima par sitnica koje ju koče da postane savršena: osim jednog, nema plavih nijansi sjenila (nevjerojatno u 84 sjenila stavili su samo jedno plavo!!!), iako ima i mat sjenila, ona su u biti samo manje shimmerasta, no ti i nije neka velika mana, osim što nema niti jedne čisto crne boje pa to možda fali; korektori su pregnjecasti i ljepljivi pa ni nisu od neke pomoći; i opet nevjerojatna činjenica u 36 lip glossa nisu stavili niti jednu nude nijansu! Što se četkica tiče- u paleti se dobije četkica za rumenilo- nije loše za prvu pomoć ili put, ali ju neće stalno nositi; četkica za ruž- moja preporuka je ne koristiti ju, više boje ostane na četkici nego na usnama, definitivno četkica od prirodne dlake je bolja opcija,; i aplikatori- nisu loši za put i dosta dobro prenose boju no neću ih pretjerano koristiti!.

Sjenila - boje su na očima odlične, lijepo se nanose, ne mrve se (iako se mrve u ambalaži dok ih stavljam na aplikator) i odlično se blenaju.

Rumenila - dobije se 6 temeljnih boja rumenila. Od nježne roze, koja će biti idealna za more do smeđe. Super se međusobno kombiniraju, lako se blendaju i najvažnije odlično se stapaju sa kožom (nema brašnatog traga na licu). Gotovo uopće nisu shimmera pa djeluju prirodno.

Bronzeri - u kompletu dolaze 4 nijanse, od najsvjetlije do najtamnije. Odlično izgledaju i svaka za sebe i smiksane. Najtamnija i najsvetlija gotovo uopće nemaju shimmera.

Korektori i shimmeri- korektori su pregnjecavi što sam već napisala, a shimmeri su odlični.

Lip gloss- ima ih 36, super se nanose (sa četkicom od prirodne dlake) i odlično miješaju. Boje su super jedino kaj nema nude nijanse.

Na kraju, što da kažem! Palete je odlična (osim tih malih mana) i definitivno pun pogodak! Još jedan dokaz da kvaliteta ne znači cijenu! Za svaku preporuku!

Nema komentara:

Objavi komentar